Monday, April 10, 2006

Polis Penyebok

aye aye!

hari suar! segala-gala suaR! kena tahan polis dua kali! masok johor jam! kluar pon jam! yg suar, batang hidong siti saleha pon tak nampak!

dah lah gitu.. masok jb bawak kurang sen. at last blik death stiks je. minyak pon tak isi. nasib masey banyak. tapi gerek, time selit nak masok jb, ader ni mamat johor, nk selit tepi aku. cibai. aku tgh bingit panas, berasap, lagi dier nak selit.. aku himpitkan dier balek.. motor member teros terselit kat pagar! wooo hooo!! dier ingat aku adik2 baru pass ke pe.. nabeh.. passport wa dah pernah katam ar bilang dier.. isk..

eksen lak aku ni eh.. tak patot aku riak.. pasal sifat riak lah setan terkluar syUrga.. isk isk isk..

tadi bola.. nabeh.. tgh syiok2 main, kena tahan polis. menyebok je. singapore dah takde orang jahat lagik kepe sampai nak tahan orang main bola. dah lah gitu.. dier hantar SSI lak tu.. SSI tu, Senior Station Inspektor. besar woh pangkat. hantar orang besar utk check kita main bola. tak terer ke tu kiter? harharharh...

besok masok briter harian..

Budak2 SIA buat taik kat bedok. Bedok Div hantar pegawai pangkat tinggi utk menyelesaikan masalah.

wooohh.. tak fierce tuh?

salaams.

ps. see the truth and see your lies, but for all his power couldn't foresee his own demise.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home