Wednesday, April 12, 2006

Teka Teki

aye aye!

aku ada teka-teki.. ni teka-teki aku pagi2 dah sms sama geng aku..

banyak2 pintu, pintu ape walaopon beribu-ribu orang tolak, tetap takleh bukak?
pintu ni tak kunci.. takde yg merepek.. pintu biaser je..






















Ans: Pintu yg tulis 'Pull to Open'

aku msg orang pagi2 buta, antara jawapan yg aku dapat..

1. pintu yg terkunci..
2. pintu pakcik kau peh bawah..
3. pintu esbok blakang pakcik kau kat pasir ris..
4. pintu hatiku

fuuhh.. yg no. 1, oke lah. yg no. 2 ngan 3 tu biadap.. tapi biaser.. members aku jgak.. perangai ktier sume sama.. yg no. 4 ni aku takley angkat.. mendalam siak jawapan.. wahahahah..

matrip
kelas aku ade satu budak ni. dier mcm gengster, tapi dier baik hati. walau begitu, kiter panggil dier matrip, pasal dier memang macam matrip. dier ni kurang fasih bab benda2 kompiter. so tadi dier baru beli mp3 player, dier bwk gi kelas. dlm takde lagu. dier suroh kwn aku yg bawak laptop transfer kan lagu kat mp3 player dier... so tgh bebual bual, tiba2 satu kwn aku ni tanye dier benda..

dozo: 'mat, kau save lagu tu sume katne?'
matrip, dgn confidennyer.. jawap..
'aku save kat dlm megabyte ar..'

sume tersentak kejap, sume terdiam bangsa boleh dgr bunyik cengkerik nye.. BOOOMKeDEBAM KEDEBOOM.. satu2 meletop ketawa terbahak-bahak.. siol abis. puki nye matrip.. ade aje lawak dier kluarkan.. matrip paleng gerek wa pernah jumper ar dekni. asal ade time, dier mesti bawak pizza gi kelas. pakkal aku tinggal CCK.. klw tinggal bedok, hari2 makan pizza!..

abis tu, amek handphone dier, cocok memori card kat compiter, teros sume bongkar content hp dier. jumpa gambar dier ngan tunang dier.. gambar tak lucah, tapi loving ar.. bangsa amek sama2, senyom manis sume..

sume dah..' waaahh.. soo sweet..'

itu budak dah tak kena gaya, muker da merah.. blushing siol. hahaha.. first time beb, aku tgk matrip kena kacau sampai blush.. mane lagi nak carik matrip gini skg..

balasans

jun
maaf puan. saya bodo. saya budak. dan saya lupa saya takleh sedih2 pasal saya ali. kena sentiaase hapi.. saya dah tukar lagu utk puan, puan. lagu hepi..

afah
aku tau. aku dpt sms kao. tapi aku tgh tido. aku penat semlm. tapi ternyata kau ni kanciong, pi tag aku. giler nye mak budak. naseb kau milf. klw tak, aku dah kasi siku perancis aku satu. abiy ko blanje begok, tak blanje aku?

takpe.. pilih batang eh.. eh sori.. pilih kaseh eh.. takpe..takpe.. nanti aku dpt bonus tanak blanje kao pizza lagik! harharharaharhar.. bLueK..

wanb
nak maki, tak sampai hati. tanak maki, tak sah. yg aku ceritakan kau yg aku ngan budak keje aku step pi tampines eksen nak tgk boot ngan bola tu ape. padehal dua2 nak beli milkshake tapi paisey nak cakap. at last,

teknisen: ali, ikot aku gi tampines? aku nak beli bola utk besok arg..
aLi T.T: k set, aku pon nak tgk harga boot arr..

padehal dua mengidam milkshake. bukan skali. 2 kali. lepas tu aku turun ngan lagi satu budak, so aku 3 kali ke tampines.. sanggop pasal nak milkshake.. sanggop wye. lunch time cabot pi tampines mall. aku lah trainee paling soyal. no hal peh. teknisen backing. ape2 dlm kapal tonggek nanti. ali bend 4 us..

aku time tu tak tau Lot 1 pon ade jual. harharharharh.. cibai. takde orang bilang aku.

rnne
geng, lu tinggalkan lah link kalao ye pon. tk kenal pon.

/end balasans.

k k.. slmat.. dan wassalam.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home