Sunday, April 09, 2006

Hari Futbol

aye aye!

Liverpool vs Bolton 1-0
fowler get birthday goal.. yiPPeee!!! other than that, game yg sungguuhh ooohhhh soo boooorriiiinggg..!!

futbol bukit timah
aku kalah.. waaaaaahhh.. ninnabeehh!! tapi nari wa pancit semcm arg. tak tau asal. sampai aku suroh wanb stop hantar bola long ball ala lampard dier. dah tk sanggop kejar. pitam entah braper kali..

biler turun bez fuhhh.. itu sirap merah betui peh nikmat arg.. ice cold lagik kan.. kan?

lain criter
aku kan.. telah jatoh cinta ar. hati betui peh terpaot. dah kira gila bayang arg. kat dis certain gerl.

nama dier siti saleha. itu aje aku tahu pasal dier. tu pon pasal aku nampak nametag dier. isk.. minah2 kastam singapore ni hangat2 betoi arg.

sekali secara kebetulan aku bual ngan members aku kat msn. dier kata dier suah lurbp sama ini minah. ini minah hampir2 cause dier to cancel pertunangan. aku pong tanyer ar sape. sekali dier jwp siti saleha jugak daa..

aku pong main hentam aje ar.. 'minAh KASTAM KaPPe..??'

waahh.. dier pon tekejot aku leh tahu laaah.. hahaha.. bro, lu ingat lu sorang je ke bley spot.. wa pon ade mata. busuk2 potek aku ni, part benda2 gini mata aku tajam dol.

k lain ari wa masok jb aku nak minom air jampi berani arg. jadi berani mintak nombor. dah mintak nombor. lepas tu nak kol takot. minom air jampi berani lagik. lepas tu kol. dah kol nak ajak kluar. tapi takot. minom lagik. dah ajak kluar, nak ajak romen. takot lagik. minom lagik. dah romen.. ajak tunang. takot. minom lagik. dah tunang, ajak nikah. takot. minom lagi.. minom lah kao sampai mampos..

tapi, soalan bonus.. apekah itu minoman air jampi berani..?

tak tau? takpe.. balek tanyer mak.

salaams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home