Wednesday, January 24, 2007

Lawak Antarabahase

an attempt by sum1 trying to speak 'cheem' enggrish...

'are you pink in health?'

MwaHahAHahaha.ha.hahah.ah.a... NENEK DIER PEH LAKI siak.. hAHwAMWAHAWHAHWAHHWAHW.. and no im not gonna say who.. MWAAHWAHAWHAHWAHWAHWHAWHAWHAHWAHWAHWHAWHAWHA.. suAr abes.. pink in health.. pingpong pala hotak kau ar.. hahahahah/ahARHAHRAHAH $%&$&%O##@%*P#($^@#6...

ok ok.. kutuk org sket2 aje. tu wa sua ckp.. inggrish klw hancor.. ckp melayu suar.. kiter ni geng belacan.. makan belacan suar.. lu mau try makan fisenchips tebegik kang..!

okey tu je.

oh ye smlm aku OT. keje abis opicial 12am. 11.30 dah cabot.. kul 12.15 aku dah patah balek kat wershop makan. tros aku tido. 1.30 aku bgn gi naik fd. tgk2, duduk ngan muker stim. boring. aku tido. sampai 6.45 pagi. clock out kul 8. gaji jln...

aLaLaLaLa Life is wonderfuuul... =X

ini dan bukan tipu kompeni, ni da kirer SCAM siak!

slmt dan salaams.
..

ps. aku dah dpt title 'the most scrappest technician in line1' hahahahahaah..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home