Monday, November 21, 2005

Gambaraoke

ok ok!

fik-o
oi fik.. asal sonyap.. kau suker tulis tag panjang2 pe.. sampai 2 - 3 msg sekali gus.. dah kasi chance blog abih diam.. bodo.. lepas tuh.. pedih-pedih kat blog.. sial peh jantan, bayar $10, nak masuk dgn buah2 skali..

wanB
akak aku? setahu aku org satu je yg aku paggil akak is kak zai.. ohhhh.. syima.. pls tell kak zai wan say bad things! sepak larh.. camne kau sepak pon.. kau susah tetap carik mengbers.. wahahahhahahaah...

along-san
tido larh.. sampai jgak per rumah kao tadi.. lepas tu tidor lagi..yaaahhoooo!! hotel madi..! yaRgh.. cam lurbp gitu aku ngan si bodo tu tido seblah2.. wahahahahahh... lain kali aku overnite, siapkan breakfast..

Pics Karaoke
ini dier pics dari sessi melalak kiter di apollo ctr pada ari minggu yg lalu.. imejes curtesi of abg bart(yg boyot dlm gambar tu) boyot2 pon matair syiok2 dok.. zana eh bart.. slurp slurp arh.. imejes dari abg begok blom masok lagi.. ni pakai camcorder BAapaAK dier utk amek gambar, tapi takde video pasal tempat gelap sangat.. kalau ternampak yg muker stim atau high, jgn takot jgn khuatir, semua sekadar lakonan saje, taadak kena mengena dgn yg selak bijik atau togok minuman keras.. kiter geng halal, betting kuda pon kuda SAUDI..




ok dats it folks.. slmt!

salams.

ps. video aku raser up lamer lagi pasal Google nak verify vidz sket peh lembab pe..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home