Monday, November 21, 2005

Ceriter Pasal Bas

ok ok!

nari abg naik bas.. setelah kian lamer tak raser.. at last! pagi2 dah gi bedok naik mrt.. cam suar.. peh packol.. boring siak.. so balek lao pei ngan lao bu ku naik mrt.. aku mogok, naik bas sorang.. yeaaarrgghh! skg.. aku dah sampei rumah.. tu dua masey lum sampei.. dating ar tu agaknye.. carik chance je.. padanlah aku ni charming.. parents aku kuat lurbp rupenyer.. romancing ar! hahaahhaha.. must be the keturunans arr.. atau dlm pepatah sahabat ku.. tapi aku luper sape.. 'ikut dier punyer Bin ar..'


as in Ali Bin Daddy.. ikot Bin mean ikot bapak.. ada pahammm??

so naik magik skool bas nomber 67 dari Wisma Indah.. lalu Jln Besar, wa spot ni kedai pajak.. Tai Sun Pawnshop.. ceebaah.. sume oke.. skalik aku tgk bawah signboard dier.. fuuuhhhyooH.. ade tulisan JAWI siak! wa pon tak tau camne nak tulis JAWI kat blog ni.. tapi wa baca..translate dier 'Tai Sun Pajak Kedai' .. ceh ceh.. pandai lak tu dier tulis dari right to left.. bley tahan ni apek.. kecik2 ade blajar ngaji ke pe sey.. imagine.. apek kecik2, kai sluar pendek, singlet koyak.. rambot blakang skrap, tinggal jambol je, menyangkong tunggu dier peh turn.. cfm bnyk kena rotan ngan tok guru nyer.. but thats nt the pt.. so kembali ke jln ceriter yg asal..

yg memelikkan.. apehal dier letak signboard Jawi.. nak kasi sheikh arab baca ke pe.. tapi kalau tu sheikh baca pon, dier nak pajak ape siak? minyak itam ke pe? kalau itu mcm, tayik wa pon wa nak pajak.. tayik aku style sket, sekali pandang nampak cam minyak itam jugak geng..

pe sajer.. tapi takpe.. tu kedai pon bukak BAapaAK aku yg punye.. so wa got no say arh.. cuma nak luahkan pendapat saje.. anyway dah boring tgk luar tingkap bas, aku tido.. arhh kao.. meleleh-leleh siak air liur biler sampai interchange..

k k.. wa mau sambong tidur.. slmt

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home