Wednesday, November 30, 2005

Hari Keduak

ok ok!

yaarrgghhh... itu dia! dah lepas hari keduak! pon manyak lilek loh.. nari pagi.. aku kena gi airport polis utk bikin pass.. so pagi tkyah report.. dier suroh repot kul 11.. ape laaaggiii.. amek chanse aR.. BANGON LAMBAT!! yeAh!!.. org lain masok kelas 8.30.. aku bangon kul 8.20.. mmng mcm hero.. siap2 teros bergegas ke changi airport polis stesyen..

sampeh kat situ dlm jam 0930.. terjumper lagi 13 rakan seperjuangan aku.. pon biken pass jgak cam aku.. tunggu cam nak rak.. kul 10.30 gitu aku kolek aku nye pass.. tapi fuuuhhhyoooohhh.. kat sanE ade bende gerek..!

ada manyak itu kapaltelbang punya pelempuan kasi lu itu 'coffe, tea or me, sir'.. itu olang puteh panggil flight stewerdes ah? abg ali panggil dolang air hostess.. manyak menawan.. manyak tinggi.. bontot manyak bulat.. abg ali pandang pon tergugat.. 'senjata' abg ali pon sudah ada angkat.. tapi abg tak ada mengorat, cuma ambil berkat sajaaa.. polis stesen maaah.. senjata memang ada angkat tapi lampah chi abg pon kecut kichik2.. tinggal sarong aja besau.. tapi buah mcm kacang peas..

so dah settle.. bergegas lak ke changi airport.. kena report kul 11 nih.. sampei sanE terjumpe lagi 3 ekor pon baru sampai .. kalau melayu.. dah satu geng.. abis aRh.. tak masok kelas.. gi makan ni.. main langgar je sume.. lepas tu sempat lepak jap rosakkan paru-paru.. baru naik.. timecheck 11.45..

masok kelas.. ditanyer kenaper lambat.. jawapannye senang.. ohh just now the machine a bit spoil lah.. muahahahaha..semua sepakat! 14 sume kaki keng jgak! yaaahoooo! adicha pudicha! yippeee!

lepas tu sehari suntuk dgr pasal admin peh stuff.. pasal leave lah.. mc lah.. ape kejadah lah sume dier luahkan kat kiter.. iye kan saje.. benda senang dier putar sampai aku keliru ke pe.. mangkok.. aku ni usia dah meningkat.. otak da tak cam dulu.. skg asik tersumbat je.. mampuih.. ape2 nanti tanye sape2 larh eh.. fuh.. nari satu ari cam kompeni bapak aku ke pe.. ke hulur ke hilir ikot suka ati je.. GEREK! tapi besok lemau.. dah kena start belajar...

so lepas abis.. balek.. berniat nk g bez.. skali fiko lak moto dipinjam super fatah.. amek dier nanti kena panggil pak sanggop lak kan.. so kenseL suar.. tukar plan mau trn BB main Winning Eleven.. sekali.. air hujan yg berderai, siapa yg memanggilnyaa.. tadi kering dan terang, skg pulak aku yg mengerang..ohhhh.. sayangkuuu.. tiada lagi.. ku dgr kidungmuuu.. tiada lagi derai tawamu.. hanya kesepian.. yg kian mencengkam, jiwaaa kuuuu... <-- tido lah ni.. dah ujan.. nak buat ape?

bangon kul 12.. maseh minitis..lek jap.. 12.30 masih menitis.. ahhhh fuck it.. masok JB.. aku ingat ujan2 kastam mesti klear.. pasal segelintir je orang tak betol cam aku masok jb ujan2.. sekali salah daa dugaan aku.. rupenye singapore leh tahan bnyk jgak org tak betul cam aku.. ini mcm aku takley main judi.. gamble asik tak kena je.. musibot.. doa open sesame pon aku dah tak kuase nak baca.. tapi jam tak rabak.. heng arh.. 12.30 pegi.. 1.40 dah kembali.. da kembali takley tdo buat ape... memblog lah.. pe lagi..

balasans of the blog

cik mael
muahahahahaha.. nampak sangat lu kedekot.. ipod nano pon tanak jual 20.. pasal keje wa skg mmng ar sounds fun.. pasal lom start buat ape2.. nanti dah start.. kena sedot ngan enjin kapalterbang.. arr jawab.. memang fun pon tgk orang kena sedot ngan enjin.. mesti klakar nye eh.. as long as it doesn't happen to mi.. it'll look funny arh.. bab air stewardess.. muahahaah.. takpe arh.. bukan ciri2 yg aku carik utk pasangan idup.. buat setakat tgk dan enjoi pemandangan je.. nothing more.. tapi, kalau dpt pegang2 sket.. ape salah eh.. muawahahahahahaha!! mmng aku ni dasar jantal sundal.. ni arh banyak sangat campor ngan fiko... sial arh kao fiko.. GEREK SIAK JADI SUNDAL!!!

fik-o
alarr lu tak abes2 arh ckp wa cleaner.. jeles.. tapi takpe.. lu geRek.. pasal lu peh lurbp stori.. mmng tak panjang dari Days of Our Lives.. tapi plot dier kalahkan criter tamil lah siak.. kejap peng kiri kejap peng kanan.. lama2 boleh peng-san.. tapi wa support lu.. pasal kita PENG-YU! ah mai!?

dinah
lepak lah.. tgk larr budak kelas aku camne.. sume degil2.. kekek2.. mesti lepak.. tak nah dgr ini quote.. its not the place.. its the company! anyway walaopon keje aku lepak.. utk apply keje ni.. kau kena ade bakat yg tak semesti ade pada semua orang.. yaaah..baru kau sedar skg ape kerjaya aku kan.. GIGOLO rupernyer.. utk lelaki tua gay!.. lumayan dok.. kalau kau nak, aku leh buat rekommendesyen.. mau join pa?

ena
utk dinah yg above, aku ckp aku gigolo.. utk kau.. aku cakap aku cleaner bwk batmobil.. dan aku cuci TAYAR kapalterbang.. dan juga lantai airport.. cam kalau budak2 cam kau tumpahkan coke ke pepsi kat lantai.. dGn segeRe aku dtng naik batmobil aku.. yg lampu siren lagi kat atas.. kaler kuneng lak tu.. lalu aku akan mop lantai, dan ilangkan kesan degil.. itu kerjaya aku.. kerja susah, tapi HALAL..

and sori sket.. kalau aku asik update blog ni kau bayar aku takpe jgak.. kau ingat idup free ke pe.. teros terang eh.. ni singapore oke.. NAK BERAK PON KENA BAYAR SEPOSEN OK.. peh senang kau ckp jgn keje sangat.. bill sape nak tanggong.. nasib aku blom kahwin.. kalau dah kawin keje asik update blog aje.. takkan tiap2 ari anak bini nak pinjam beras dari tuan tanah.. takkan time bini ajak main pon aku nak ckp aku bz update blog.. ape saje ar dekni..

aku nak OT banyak2 sampai aku kaya.. lepas tu aku nak beli kapalterbang sendrik.. lepas tu suruh KAU cuci.. jgn takot.. aku bayar gaji.. lagipon kapalterbang aku beli.. kecik nye je.. yg mainan nye.. pakei remot kontrol.. tu je.. bukan aku beli Airbus nye..

/end

oke nampaknye sampai kesini je sessi bual balas kiter.. jgn takot.. aku try update as often as possible.. utk menceriakan hidup sesiape yg suke membacer benda(s) merepek aku luahkan kat sini.. puas ati bacer blog aku eh.. dari Hikayat Seri Rama.. tul tak afah, ayu?? kan?? kan?? bak pepatah.. kalau lu hepi, wa pon hepi.. kalau lu sedih, wa laagii hepi!! muahaahah.. gezek je geng, lek arg.. wa mmng suka ukirkan senyuman dan ketawe dari members.. so Insyallah.. if time permits.. takkan pupus blog ni..

dan laagi satu.. aku nak betulkan sket.. aku sekrang BELOM START KEJE.. aku undEr traininG.. masEy belajar oKe!.. jgn salah gunakan bahase.. bahse melambangkan bangser okE..! klw nak ckp biar betul.. filem studio.. bukan filem stadio.. k slmt!

salams.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Nice Sharing! Have a Good News Today for All! DreamTimeInc.Com offers Gerbak Pillow at Low Price.Just go to our Website to compare the Price.

Fri Mar 01, 09:01:00 pm 2013  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home