Tuesday, November 29, 2005

Mlm Pertama

ok ok!

yAarrGghh!! nAri dah lepas hari pertama perkahwinan dgn siaec! sunGGuhh geRek.. wa dpt clock in ard 1hr of slEep.. wooohoooo!! so criternye sebegini larh eh..

pagi2 wa da sarapan nasi ngan kuah lemak kat rumAh.. biaser.. takot lapAr.. so wa actualli kena book ni kul 8.30.. tapi takot kena ERP.. jadi wa pon kluar rumah 0700hrs.. mwahahahaha.. peh bodo.. lalu SLE mane ade ERP siak.. bikin stim kering je pagi2..

sampai 7.40 kat guardhse.. tukar pass.. lalu bermula lah permainan tunggu2.. pagi2.. tunggu azlee dan supir dier yan.. dua2 kirer batch seblom aku.. dah senor' ni kirer dorang.. at last ard 7.50 muncul lah dier tercongok akt blakang VTEC3 nye yan.. ingat aku sorang je janji ngan dier.. rupnyer ade lagi 3 members dier dah janji.. maklum lah.. 1st day.. kena ade orang ajar selok belok tempat tu kan.. tempat tu agak besar.. lagi besar dari bilik aku!

so lepas tu gi parking..ohhh.. wa luper.. dorang sume motor besau.. aku sorang je 125.. ade P-Plate lak tu.. cam tak kena gaYa lak aku nih.. so gi canteen.. blik minoman ringan, berasap lask kopek nyer lalu.. gi ke lecture theathre.. nari nye lesson.. 'induction program' for new trainees..

masok kelas je.. first wa buat.. straight teros ke last row.. biaser..tabiat poli.. asik nak duduk last row.. sekali ade orang laagi lembab.. maka dorang takeover last row belakang last row aku.. siol.. dah tak chi ar gini.. sekali wa pe kelas.. FuuHyoohhh.. gerek siak. 31 trainees.. 4 ciner, 1 indian.. yg lain sume.. YeaH! melayu! tak lain tak bukan.. oRg kiter jgaK!

dlm ati aku.. ni kelas 90% melayu..misti gerek dan kecoh.. dan WoW.. tepat sekaLi jangkaan ku.. mcm2 benda klakar merepeK dorang hembos.. yaarrgghh.. dan 90% geng kuaT isap jgak.. mcm BMT aku siak..

so after dat.. ade sessi bual balas memperkenalkan diri.. kirer mcm balasans of the blog arr.. hahaha.. ok ok wa joking je.. memperkenalkan diri.. lalu main game bingo. ape siyyek.. 1st day main bingo? yaaa.. itu diaaaa.. hikayat hidup aku.. 1st day report werk main bingo dlm kElas.. lepak. muahahaahhaah..

tea break kul 10.30.. disediakan burger dan teh/kopi panas.. free.. wah.. dlm ati aku.. gerek jgak ni.. aku pon teros tanyer.. lunch pon disediakan ke pe.. maka dgn soalan bonus aku itu.. aku dimaki oleh rakan2 baru aku.. sial. baru kenal, dah kena maki.. muahahaha.. this is the start of a beautiful werking relationship! lu maki wa, wa maki lu.. lepas tu.. kiss and make up.. lu isap wa.. wa hentam lu.. muawhahaha.. aku GAY.. YeSSaH!

rest of the day.. bual merepek2 je.. gerbak gerbuk..yg aku tahu.. bonus 4 bulan.. celaka.. tapi aku dpt share! hahaah.. pro-rated? progol? janji dpt duit! aws pon dpt shaRe.. WoW.. baru masok dah mcm2 habuan diberi.. asal tanak kasi stewardess jadi binik skali utk yg single2.. hmm.. idea eh.. nanti aku tulis kat suggestion form..

suggested benefits
1 free air stewardess of your choice as a wife..(only for single employee)
non transferrable..

part tix free.. aku raser tahun depan baru leh claim.. tapi aku tanak claim.. aku ade plan gerek.. 2006 tix on hold.. 2007 aku dpt amek 2 tix! kahwin.. lepas tu gi honeymoon kat sentosa naik kapalterbang.. ah mai? takde landing strip utk kapalterbang kat sentosa? small the pieces.. u jump, i jump.. we jump together.. skydive!

dan tepat pada jam 1730 pon kelas berakhir.. nari bukannye belajar ape2, tapi tetap bes.. so teros balek.. singgah kadot.. sekali kering.. tapi wa spot dua plain clothes tahan 2 mangkok.. fuuhyooh.. OPS kat saner geng skg.. jaga2 sket..!! warning!!

at hm.. makan.. gerbak gerbuk.. lepas marghrib mata takley carry.. makan tido lah aku.. dan terbangon kul 12.. ape nak buat.. skg ni lah.. blog jugak lerr jawap nye..

fuuhh..nari pe balasans bnyk geng..! geRek.. mcm meriah gitu suasaner!

balasans of the blog

wanB
wa try updet geng.. tak tau lak skg eh.. tapi sejak biler aku tak pernah luangkan maser utk orang lain? ade tak? tak kan.. bez is u.. nari wa penat.. besok je lah bez.. dan criter2 kat dlm blog si sume sekadar rekaan.. tapi based on actual events and people.. yg idup, dan termasuklah yg dah tak idup..

dinah
thx for asking.. 1st day wa as above.. gerek dan lepak.. mcm tgh honeymoon.. ngan 30 org yg aku baru kenal..
afah
setahu aku orang bnyk bulu kuat GONC.. mwahahahahahah.. tapi utk kau aku tak tahu ar.. kau spesel sket.. so no komen.. Tuhan saje yg tahu.. lima waktu skip.. maka amal2 lain mu tidak diterimer.. so lu skip 5 waktu.. lu gi bikin jumaat pon.. destinasi lu tetap sub level 7! mwahahahaha! pasal tu salah satu rukun beb..

dan
ko lembab lah dan.. mcm khay jugak.. orang da lamer ader vidz.. tapi adek perempuan kau pe kabar? hahaahhhaha..

asri
aku lerr ali yg sket ari gi deepavali kat ruma ssg rama.. yg dgn si wan ravi skali tu..

fiko
ye.. kau bes.. kau gerek.. puji lah diri sendrik sampai jubo kau meletop.. jgn merepek kat tag boleh tak.. ktier cuma nak dgr kisah cinta kau je.. yg lain.. lu peh sluardlm!

cik mael
eh brader.. lu relek suar.. arwah dpt A1 dier ade trick dier sendirik.. lu jgn nak claim arg.. tak tau malu.. pakcik makcik kechik.. ipod nano lu acam? jual wa suar.. $20? acam?

along
mekaseh atas kata2 perangsang kao.. members kalo dah kasi perangsang.. Insyallah bole gi jaoh nyE..! jaoh sampai planet MARS.. sampai ade entry sendrik pe kat bLog.. jadi wa kena balas budi lu.. bodek sikt.. moga2 cepat sembuh power cut kao.. lepas tu bole MAIN BOLA saMer2!!

/end

oke geng.. setakat ini je entry.. wa nak sambong tido lagi.. keje da takley main2.. besok ade mcm2 aktiviti.. antaranye.. pilih stewardess.. kalau ade available.. Insyallah ade..! wa nari da kena spot mater keranjang.. boleh naik kero.. kiri kanan kiri kanan tgk minah2 sane.. WOw!

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home