Thursday, December 01, 2005

Bleu n Winning 11

ok ok!

futbol
liverpool vs sunderland 2-0
amat memberangsangkan... walaupon starting ade rabak sket.. tapi kedua-dua jaringan amat style dan rilek.. macam aku main winning 11.. oh yea.. tadi gi BB.. hmm nanti aku criterkan.. so liverpool naik 4th in the table.. with 1 game in hand and 12 pts behind league leaders chelski.. tak menang league pon takpe.. janji tahon depan main champs league suar.. duit tu CL..

today in kelas
nari kat kelas nuthing new.. same cam semlm jgak.. blajar peh blajar.. tapi nari 90% budak2 bwk bekal.. so dah mcm kenduri kat luar classroom sume mkn samer2.. gerek.. abg pon style.. bangon kul 7 masak nasi goreng! iyyaa!!! aku masAK senDrik gEnG!.. lepas tu bergegas ke kerje.. skg masalah.. uniform aku masey lom dpt kolek.. boring siak pakai baju luar.. lecey arr..

aniwae yg happening kat kelas tadi.. budak2 trade criter bleu dari henfone.. kecoh pe.. pagi2 buta dah 'sarapan' .. rosak siak.. dgn aku aku skali rosak.. ntah braper bnyk dorang trade pon aku tak tau.. pakkal henfone aku takde video2 ni sume.. kalau tak aku dah business venture ngan dorng..

antara perbualan yg aku dgr biler aku pasang tlinga..

'ni melayu ke pe.. besar siak batang dier..' - XX
'makdi.. stim siak..' - XX
'kau ade braper? HAH? 13? dol dudok seblah aku ah..' - XX
dan lain-lain lagi..

lepas tuh standerd.. abis kul 5.30.. tapi 4.30 dah stop lesson.. ade ke satu members wa syorkan kiter main kejar2 ngan hide n seek... siol.. tapi ikotkan hati aku on je.. nasib bnyk orang besar.. kalau tak aku aser dah go ahead siak.. ini lah dier rakan sekelas aku.. TT29.11A.. perangai mcm budak2 eh kiter..? tapi nak tahu age range kiter.. jgn terkezot oke.. paling muda - 1984. paling tua - 1971.. ya itu dia!! muahahahahaah.. dah tua bangker kiter sume.. tapi ape pedulik.. gasak arG.. janji senang ati.. muker ada senyiuum..

Buket Batok
den after dat.. mlm pi BB.. yaaa itu dia.. wa dah sambot cabaran winning 11.. dan ternyata wa KING kat BB.. tapi kat situ je.. kalau challen budak kem aku.. hancor.. dorang lagi terer2.. mcm2 trick dorang tahu.. lepas tu main rally lak.. tu pon aku sapu.. kecuali ngan wanB.. dier peh drift ade sket peh laju.. wa tk dapat ikot!.. nabey.. hmm.. aku ni main video game ade jakon sket.. maklum arr.. dari kecik SEGA pon tak pernah ade..gi rumah orang yg ade, ape lagi.. wa sebat cukup2 arh.. so melepak kat BB sampeh 10.45.. lepas tu balek.. yg hadir.. wa, wanb, moy, syima, kak zai, makcik dan pakcik..

ingat nk masok JB.. tapi nari takde kaki cam lemau sket arr.. takpe.. besok isap rokok gulong je suar.. no haL.. so this bitch of a week is finalli drawing to and end.. fuuhh.. sat mau bangon lambat arhh.. dah lamer tak bangon lambat ni..ade rindu skit bukak mater mentari dah tinggi kat atas langit..

balasans of the blog

wanB
takde modal utk pic of the day.. sume amek gambar dah makin matured.. da pandai senyom.. nak carik gambar sial dah susah.. itu kaunter.. lu nak nombor sebenar.. divide by 2 je.. 2000+ .. oke arh tu..

hantu GIGI
buto lu pairap.. jgn pakai codename wa bley tak.. abih kalau hangat tak tau.. letak ais ar sejukkan..

nur
oi beb.. wa masok msn.. tapi time wa masok wa raser lu ngan bergantung ngan yan atau dah tido arg.. camne nak nampak lu online gini.. wa sehat beb.. sumenye oke.. cuma otak wa je masey lum oke.. dari dulu pon tak penah oke.. lu acam? senang drop wa sms aR beb.. bukannye susah..

cik mael
arrr beb.. lu lemau arhh.. keje cam orang giler.. biler lu free nak fight winning 11? wanB da kalah 1-0 dua kali.. syima kena bantai 4-0.. kak zai ngan amoy teros tak brani main.. lu nak try pa? bole.. tapi wa ade syarat.. kalah takleh nangis.. kalau nangis kena blanje pizza hut.. and wa peh one-liners kan.. lu pegi yahoo.com .. ape kater lu search 'funny quotes'? umor braper? 25 eh? tu pon nak kena ajar ke? nak wa sekolahkan lu all over again ke pe? mau kena rub ah?

moy
u very sensitif ah.. i never direct that at u hor..i was juz generalizing lorh.. if u got 'teraser' ah.. juz proves that im right hor.. somemore today i was right abt one more thing.. u f***ing lazy.. helmet dowan carry urself.. ptui!

jun
yea.. aku pon terfikir gitu.. tapi T3 siap bile beb? anyway.. kalau aku tercampak kat apron service T3.. aku feedback kat kau how things r running arr.. acam.. tapi lagi setahon ar baru aku leh kesane.. itu pon kalau aku posted ke sane.. aku tahu kau hot.. aku pon slalu cui kau beb.. tapi aku raser kau dah tau kaN..? muahahahaah.. mmng lu panas arr.. jgn panas baran suar ah..

fiko
ape lu wooohooo kan brader.. nak kena patrol laot.. patrol je arg.. wooo hooo sane sini ape kejadah.. ikan tgh tido pon leh bangon ar..

afah
yeah.. tapi mcm bes ar blajar balik.. aniway.. part hikayat2 ni sume.. aku peh buku pon hikayat menyusahkan hidup jgak siak.. tebal2.. lagi tak paham siak content dier.. mampuih.. dier kasi aku pam tayar kapalterbang pon baik siak.. janji gaji jln.. kalau suruh aku setakat sapu runway pon aku terimer siak.. tak cerewet.. hidup susah geng.. hamster aku sape nak kasi makan.. takkan dier nak makan kuachi je.. sekali2 dier pon nak mkn fish n chip..

dan
misti klasik geng.. skg lagu susah nak carik cam lagu dulu.. cam suar.. lagu rock lamer jgak gerek2.. wa raser wa tersalah campur arh.. members aku sume apek2 lek kedai kopi pakai singlet.. bangser isap rokok consulate ijau nye geng.. aku tak letak lagu teresa teng da bagus siak.. ade mlm2 buta kau bukak blok aku, lagu opera festival hantu lapar melalak.. mau?

dinah
elerr.. wa enjoi blajar.. puas ati dari buat keje siak.. duk diam pasang telinger je.. gerek.. cuma kadang2 ade main angin sikit2 arh.. actualli bukan kadang2.. slalu jugak aku main angin dlm kelas.. mater naik stiimm.. makin kuyu.. makin layu.. PAAP.. lecturer naik kan suare aku pon naikkan kepala.. terkejot leh heart attack siak wa ckp sama lu..

/end balasans

wah.. oke ah.. wa pon malas ah nak tulis.. makin hari criter samer jgak.. itu, itu jgak.. boring Ar.. besok bez.. ah mai..?

salams.

ps. practice makes perfect... but nobody's perfect......so why practice?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home