Saturday, December 03, 2005

Boring Day, Boring Post

ok ok!

nuthing much today.. look look see ard the werkshop.. dah jadik routine pe.. tiap2 ari samer.. merepek2 gitu jugak..

tapi pagi ade criter arg time g keje.. wahh.. alongsan! nampak2nyer bukan kau sorang je kena cium ngan teksi arg.. aku pon tadi pagi kena cium ngan teksi.. tapi Alhamdullillah takde ape2.. butang peh teksi.. ade nak masok lane aku time aku betul2 seblah dier.. aku pon speed up take evasive action arg.. cey cey.. bahse cheem siak.. anyway, aku elak, dier makin amek kesempatan ni.. tiba2 masok.. fuuuhh.. cium bontot aku siak.. pisang.. terskid on the road.. berlaku di PIE Toa Payoh, juz aft Polis Akademit time tgh turun bukit.. tapi dapat maintain control .. muwahahahah.. fuuhyooohh.. itu apek teksi aku raser teros tekejot berok siak.. cos aku tgk side mirror member teros bwk lembab je.. tapi aku pon tak kuaser nak maki dier pasal da nak dekat lambat gi werk.. lagipong wa ni penyabar! muahahahaah.. aku dpt berdoa je teksi dier rosak seminggu.. biar dier takley keje.. mampos dier tak makan seminggu.. mmng padan muke!

den today bez duty.. sejarah siYek naRi.. perempuan lagik ramai dari lelaki siak tadik kat bez.. tak pernah2.. kalau nari beli 4D misti kena nyer.. at 1st ade aku, lan, fik and wan.. den lan cabot gi jumpa gengmotor dier.. tinggal aku fik n wanB.. lepas tu yan dtng bawak geng dier, termasoklarr jun, juli, fauziah.. den later amoy trn.. WoW.. 2000 pound! 5 chix 3 lelaki.. camne mau hentam.. penat siak.. lepas tu lan pon kembali.. maka seimbang sket arG..

itu je.. takde criter lagik.. aku pon da naek malas sket nak blog ni.. dah takde criter sangat.. and tomm.. at last dpt bangon lambat..! i lurbp weekends!

balasans of the blog

afah
tak.. aku tanak blanjer lagik, buat maser kini.. sila carik sugar daddy lain.. nanti hujung tahon depan klw aku dpt bonus aku blanjer.. kalau aku maseh ade arg.. kalau aku dah gone.. too bad..

jun
aiyy beb.. lu attach sanE kah? WoW.. mintak2 aku kena line maintenance kat sanE.. tiap2 ari leh lepak samer kau cui kau! woo hoo! adicha pudicha beb! yipppeeee!!

cik mael
eyyy brader.. lu off mane wa tahu biler siak.. wa mane jaga schedule orang.. lu peh schedule pon tak tentu.. off sms wa Arg.. takkan nak harap wa carik lu.. gile pe?! anyway, wa tak tau lu ckp pasal one liners melayu wah.. yg tu lu takley search kat yahoo arh.. it comes from the heart.. cuma jiwa melayu cam wa je bole kluar benda2 gitu.. ni kes either u've got it or u dont.. tapi dun be disheartened.. look on the bright side.. u still beat mi at badminton.. WAhahahahah!

dinah
budget beb.. skg tgh sep duit gile babi siak.. bulan 3 aku nak tunang siak.. wat to do.. anyways.. of cse guys will be guys.. ktier cuma nak senangkan ati je.. takkan nak main masak2.. anyway, pass mi ur address or sumthing.. later bulan 3 aku tunang, i invite u lar..

moy
lek ar.. dun angry ar.. next time u help mi carry my things ar.. anyway gentlemen..? hahah.. pls lah oke..

alongsan
wa tanak challen lu winning eleven.. cfm kalah.. lu dah bertahon experience.. kurang adil!

/end balasans.

ahhh oke ah.. malas ar nak type laGik.. takde modal..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home