Sunday, December 04, 2005

My Saturdey

ok ok!

nari betul peh whack pe tido.. fuuhh.. kalau members tak kolling kejot .. aku raser ade chan tetido sampai besok siak.. so nari takde aktiviti sangat.. cuma g rumah nyaie nyer arwah jer.. bersama geng bez..

futbol

liverpool vs wigan 3-0

kat rumah nyaie, orang lain tgk criter korea.. wa tgk bola.. geRek siYyek! peter crotch sudah bukak acct samer liverpool.. dpt 2 gol.. dua2 chip lak tu.. den dier kena sub.. wa tak paham apehal dier kena sub.. puas ati out kan si morientes kan.. lagi satu jaringan dari garcia.. great game! yg nari main ade sikit sub standerd pada wa.. si hyppia.. sudah tua.. lari da tak kuat.. tapi takpe.. result oke.. 2nd in league!! klw man u peh game fletcher tak main, ade chance turun ke spot nomber 3 arg..

rumah nyaie
den kat rumah nyaie tadi.. wa, wanB, lan, bart, fik-o n moy.. cik mael pon ade.. anyway, cik mael tu anak nyer nyaie, and pakcik kpd arwah zul.. utk yg tak tau.. nyaie tu nenek nye arwah oke.. so back to teh stori.. makan sodap2 taDi.. fuhh.. ikan ape ntah dier masak sambal.. fuuhyooohh.. tak pernah2 seumor hidup aku, kalau ayam ngan ikan dihidang same meja, aku tak sentuh ayam lah.. tapi tadi.. sori chicken.. too bad.. the fish taste beTTer.. WoW.. hungry lak ni teringat pasal tadi.. so dudok sane sembang2 until ard 11.30.. yg turut hadir pon arwah peh famili, termasoklah adek dier si syima.. ape lagi kan.. syima ade.. si fiko pon ade..

criternye gini.. si fiko tu suker eksen ckp syima dier punye.. kiter panggil syima, dier nak panggil ima je ni.. muahaahah.. wa tahu dier gurao.. tapi wa nak kenakan dier skali2 kan.. so wa sound maknye arwah..

'cik.. tanak jodohkan syima ngan fiko?'

MWAUAHAHAHAHA.. fiko teros tergamam ke pe.. bLow siAk member.. tak terbalas siak tadi dier.. ibaratkan ade buah peler dlm mulot siak.. fuuhyoohh.. one-in-a-million arG.. yg lAgi geRek.. makcik cakap OKE lah sioL!... wooo hooo.. adicha pudicha! fik! ape lagi.. go AH! da dpt green light ni..

tu pasal lah tadi fiko pakai lawa2 rupenyer.. ini pon wanB yg sound pasal dier perasan..dier sorang je pakai peh smart pe tadi.. lain mcm jgak siak..

yg aku ngan lain2.. pakai baju same siak.. aku ngan wanB, pakai polo T army, tapi dier kai engineers nye, aku kai infantry nyer.. bart ngan lan lak pakai tshirt grey exactly the same.. muahahahaah.. lan mula2 sampai, nampak aku ngan wanB kai baju samer.. dier ketawekan kiter.. ok takpe.. kiter accept, tak kisah, skali2 members kutuk, kirer hari dier arh.. skali biler bart sampai.. sekali baju dier ngan lan samer, ahhh kao.. amek lu obat.. dier pon tergamam jap.. kirer aku ngan wan ketawekan dier mcm ramli ajis sudin ketawekan pakcik yg huruf m tu arg.. amoy lak nari pakai kaler purple.. mcm barney siak.. muawahahahahah...

and nari.. apid kena tipu lagi.. aft balek dari rumah nyaie, gi jumpe apid bwh blok dier utk passing tshirt.. aku pon eksen, pid, nak ikot aku ngan lan g zouk tak.. muahaahah.. aku kelentong siket aku baru kenal2 ngan 3 chix.. itu sebab nak ajak dier.. so ade 3 motor utk tompang dorang.. muahahaha.. itu anak ley percaya ni.. bnyk soal siak.. tapi bagus, dier decline.. setia ngan matair kot? mane tahu lah eh? wahahahaha.. aloe apid.. lu kenal wa da braper tahon..? sejak biler wa main clubbing ni sume..? summore lu sudah ade rabiah rab rab pe.. dok diam2 kat rumah suar lu..

ingat mau bez nari, skalik fik pon mater cam amek pill je.. dier tak mau.. so balek larh.. anyway, tadi pon baru receive kad undangan utk pertungan Haryati South View Pri... kepada yg prembry skul ngan aku dulu.. Haryati sua mau tunang.. 18 disemberey, serentak ngan hari pernikahan Suliana Kranji Sec.. wahahahaha.. ape hal siak ngan 18..? lucki nomber ke pe? so along acam? sewa kereter lagi ke pe?! kecoh kecoh..

so now nuthing much.. since dah takde plan.. balek je arg.. layan blog.. besok is the day larh.. my fav dey of the week! sundey! pasal dpt jumpe geng sundey futbol! pagi pon macam mau gi BB join wanB main winning11 ni.. tgk ar camne kalo ley bgn..

hmmm..oke so dats it arg.. nuthing much today.. hmm.. gi rumah nyaie tadik.. aku pon tak tau lah eh.. since pemergian arwah.. mebbe for mi, the onli way to continue the friendship is thru his family now.. cos time dier ade pon, aku ni regular jgak jempot diri sendrik gi rumah dier tgk bola sesamer.. famili pon da kenal jgak.. kalau dulu, nyaie dier suruh rewang utk kerje kahwin, kiter jgak yg dier panggil.. skg dier dah takde, masey ttp kiter jgak yg tolong.. dah terjalin satu ikatan pon.. and aku raser, bukan aku je yg raser camni.. yg lain2 pon samer.. esp yg rapat2.. biasalah, wa moto rosak, dier trn, dier moto rosak, wa trn.. wa peh sekret kotor sume lu tau, lu peh sekret kotor sume wa tau.. mmng persahabatan ni sumthin spesyel arg.. like they say, some friendship lasts a lifetime.. and as for this friend, it took a moment to say hello, but forever to say goodbye..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home