Saturday, December 10, 2005

Hujung Minggu Ku

ok ok!

the weekend is finalli heRe!!! ini pon weekend lemAu..! baru balek merayap ngan fiko.. ke hulur ke hilir takde arah...

so berjumper dgn si fiko jam 12.45pm bwh blok dier.. skali dier kater super fatah nak pakeh moto.. alerrrmaakk.. lemau arhh.. kena tumpang si mangkok ni.. so takpe.. members nye pasal.. bergegas pon gi jumpa ahmeng..

hmm.. kalo korang nak tahu, kat singapore ni.. ade 2 ah meng.. satu yg kat zoo.. suka amek gambar pandai senyom.. yg ah meng lagi satu lagi terer.. bukan setakat amek gambar senyum.. ah meng ni pandai repair motor jgak.. ah meng kat zoo jln tukang.. kasi diskaun gerek2 lagi.. muahahaha.. tukar brek kat sane.. eksen sibok2 tanye tu ini.. lepas tu berambus ke bt merah.. tgk2 moto skit.. eksen2 jgak tanye tu ini.. kasi owner kedai stim kering.. lepas tu blah..

fuuhh.. time kat bt merah.. ade minah ni.. bwk scrambler.. HOT jgak.. fiko da mata dier je.. kitiang peh budak.. nak suruh aku approachkan lagi ni.. batang.. tapi bnyk orang.. aku pon tak berani.. so at last lepak.. tunggu sampai itu minah nak jln.. kiter pon step nk blah lah.. aku bwk motor pelan2.. at last itu minah tepi kiter.. aku baru nak kacau.. skali dier PROOOOTTT PROOOOTTT PRROOOOTTT... alahai lemah.. sempat bau asap je.. kering siak.. scrambler siak.. camne moto aku nak kejar..? so buat bodo.. kiter gi QuEenSwaY...

kaT QuEeNsWaY lak.. aku ngan fiko shopping mcm besok nak mati ke pe.. fuuuhhhyooohh.. fiko antar alter baju ngan sluar.. maklom arg.. setan tu da dpt 2nd Interview.. dier beli tali pinggang.. mahal lak tu.. 25 siak.. lepas tu antar alter baju.. bile dier kluarkan baju.. aku kekek siak.. style .. ade cara arr budak ni.. gi interview nak kena pakai smart.. mmng smart dier pakai.. baju itam button down, kaler mcm denim.. ade 2 kocek leh button nyer ngan sluar itam corduroy... fuuhhyoohh.. lu gi interview nk jadi polis ke cowboy brader? topi koboi tanak beli skalik.. wa lak belik beg skolah baru... muahahahah.. maklum lah.. skg ni aku gi sekolah maseh kai beg sekondari skul aku.. legend siak..so time to change to a new model.. beli pouch baru gak.. ingat nak beli baju baru .. sekali fikir2 balek.. ade je aku makan pasir nanti.. so takpe.. tangguh.. next tyme..

so lepas tu.. hantar mangkok tu gi Bukit Batok amek motor dier.. ikot dier gi gunteng rambot kat MATT de Barber.. pas tu baLeK.. daH takde idea nk merayap ke mane kan.. balek rumah dok diam2 suar eh.. lagipon ade game.. liverpool vs boro..

semlm
semlm pon oke gak.. ade lecturer baru.. kiter blajar.. air legistlations.. ahhh kau..in other words, air laws.. mampos.. bleh tahan pening jgak.. ni pon satu besar peh sundal.. monday da exam.. tak sempat bernafas siak.. tapi lecturer gerek.. loyar burok dier peh kuat.. saper tanye soalan teros jadi bahan siak.. termasuk lah aku.. so smlm abis 3pm.. cos dorang ade DnD.. kiter ttp kena clock out 5.30.. so 2.5 hrs dier suruh self study.. muahahahah.. nenek dier siak.. sape yg nk self study.. sume merata tempat siak.. yg aku layankan PSP members aku.. ade menghilang isap rokok sampai 2 jam.. ade lak main trading lagik.. tapi bukan bleu.. tu da criter lama.. skg dorang trade prank calls.. muhahahahaha.. ini tailong wong seng kek.. anak kau HADI HADI! dier hutang aku 3000.40 sen.. suar abis..

lepas keje.. balek.. lepak jap.. pas tu membontot si amoy carik baAPAak dier.. sila ke blog dier utk keterangan lanjut..
http://fadeblack.pitas.com
so on to bez for a while sementara tunggu wanB join kiter.. den gi tgk aeonflux kat jp..

aeonflux
criter yg amat.. S-I-A-L.. muahahahah.. kurang plot.. tak main dgn minda aku.. yg hot cuma heroine dier je arg.. sek mmng sek.. tapi lagi puas ati tgk bleu.. tapi wa tak complein sangat arh.. pasal aku tgk FREE!!! many2 thx to moy aRg! caYa saMa Lu!

a tale of 2
skg ni.. wa ade sikit confused.. dua2 power.. dua2 wa suka.. kiter namakan A n B lah eh.. fiko aku ckp A lagi lawa.. tapi hati aku suar terpaut sama itu B lah beb.. acam ni.. haiyaah.. part benda2 gini pon kuat merunsingkan aRg.. haiz.. yg satu popular.. yg satu tu tak popular sangat.. kirer lagi senang dpt.. tapi.. tapi.. so.. aku nak tanye korang arh.. shud i go for the FR VTEC 1 atau FS Special Edition..? aisEy.. mane satu patut aku pilih ni.. nak beli motor pon susah.. lek arg.. wa tak bebual pasal perempuan oke.. jgn terpedaye dgn bahse aku yg indah tu..

oke aRg.. wa dah takde criTer.. on to the..

balasans of the blog
muahahhaahahah.. takde benda nak balas siak.. cuma utk yan.. jgn terguris beb.. itu perempuan aku tgk HOT.. mcm kau jgak.. tapi bukan kau.. PUKI dier samEr ke tak MaNe aku tau.. bukannye aku tukang TEST bOdo..

dan kpd yg lain2.. aku circus penghibur hati korang eh.. takpe.. takpe.. aku trimer... satu hari.. korang akan jadi circus penghibur hati aku pulak.. mane tahu.. ape2 terjadi kat korang.. aku mesti kekekkan punyer.. wa tunggu je ari lu jatuh dlm longkang..
/end balasans

hmm oke oke! dah cukup melalut kat sini.. besok lah hari yg ku nantikan selama minggu ini.. sundey futbol!!!! wooo hoooo.. adicha pudicha!! yipppeee!!

added on 2241
liverpool vs middlesborough 2-0
muahahahaah... game mula2 boring.. tapi after morientes dah score first goal.. game hangat.. fuckin eyyy!! fantastic.. muahahah. tak tau ape nak ckp.. aku dah telonjat lonjat dlm rumah.. garcia made quite an impact biler masok.. itu sissoko bodo.. kena card laGi.. next match banned.. yg si seTan boro pon 1 tu leh tahAn.. hmmm. aniwae good GAmE!!!

bez now!!!


salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home