Monday, December 12, 2005

Sundeyy Ku!

ok ok!

fuuuhhyooohhh.. otak wa bnyk stress arg blaja.. so skg ni kirer tgh amek break sekejap dari studying.. masuk mSn pon takde sesape.. so bLog je..

semlm.. muahahah.. lepas game liverpool.. sms pon masok.. lan tanye tk gi bez kappe.. ape lagi.. wa ckp wa on.. lalu msg sane sini jap.. at lasT jaDik.. muahahah.. ni lah idup.. asal kena activate gi bez je on.. mcm mobilisation army siak.. so ingatkan yg on cume aku lan n wan je.. so ternampak moy pon online pe lagi.. ajak dier skalik.. den dier on.. so suroh lan ajak yan skalik.. rupe2nyer dorang da on the way larrhh.. muahahah.. gerek.. semlm di bez.. yg ade.. wa, wanB, lanC, moy, yan, jun n pozi.. hmmm.. yg kehilangan.. FIKO.. mangkok ayon tu angkat subutex.. tetido.. sampai pisang dier pon tanggal.. kol peh kol.. tak angkat.. tu takpe.. dier ade REJEK lagikk... tapi takpe..

hmmm.. aniwae.. aku sampai.. tgk takde motor lain.. boring je.. yg lain lum sampai.. so wan n moy jln dulu arg ke sane chop tempat.. skali wa jln peh jln.. dari jauh.. wa spot ni meja.. ade dua chix.. satu facing wa pakai baju ijau.. dari jaaauuuhhhh.. aku tgk cam leh tahan.. aku pon da semangat ni.. sekali makin dekat, makin dekat, amoy pon sound.. 'ahhh there jun..' sambil menunjuk ke arah minah baju ijau tuuu.. alerrrmaakk.. skali si katek da yg aku cui.. muahahah.. dah tuh takpe.. lepas tu aku criterkan kat dier.. waaa.. peh hepi dier!! mangkok ayon.. jln Daa luuu!! pantang siyEk ni buDak kena puJi..

anyway sembang2 sampai 2+.. the girls left at 1.. cos ade sleepover kat rumah nye pozi.. aku nak ikot dorang hung nak torture aku.. jadi aku back out.. seram siak.. nak bakar aku ngan kuali panas lah.. mcm2 arr.. faces of death ar kirer..

so ard 2+.. sempat ni.. wa, lan, wan n moy pergi mustafa!!!! muahahahaha... beli sluar dlm!! yaaarr.. cam betol je.. ade lah kiter shopping sket.. dah puas.. lepas tuh balek.. wa.. tapi semlm on the road memang arr.. bnyk hantu.. biaser lah.. hantu yg bawak motor besar tu.. abg2 Trafik Polis kiter.. yarrr.. wan ngan lan.. bwk seram je.. biaser.. pipe mod.. tahupon takot.. bwk 50km.. tapi gear 6... muahahahaha. hang kata hang terer! ahhh pii ah.. terer paa nih??

so time balek dari pak mus .. aku raser ader minyak tumpah kat road depan Sim Lim.. pasak adak polis block road.. adak abg TP standby.. ade fireman tgk mop lantai road.. hmm. tak tau ape criter arh.. aku ingat takley belok kanan.. so aku ter-overshot.. lan n wan lak sempat belok.. muahahaha.. waahh.. lepas tu aku dah u turn balek.. dorang masEy tunGGu aku nih.. muahahaha.. oI! takot aku bwk laRi aMoY kePPe...?! muahaha.. see moy... they jeles siAk.. knn dey all.. think i wan to bring u run awaY..

oke cukop lah.. tuh pon criter semlm.. dah basi.. so tadi sundey futbol.. kurang hangat.. team wa kena terajang cukop2.. siol.. ade satu budak ni.. lari peh laju.. kiweekkk... nafas leh sangkot siak nak kejar dier.. dah lah gitu.. dribble bagos lak tu.. fuuhh.. terpakse ar 2 orang contain dia.. 1 org cfm takley nyer.. ni ikotkan ati nak makan je kaki.. tapi wa tak basterd lah eh.. setakat ketis2 dier sikit je.. badan kecik jgak bdak tu.. abih wa lagi tinggi lagi gagah.. muahahahaha.. ape lagi.. check siket je arr.. anyway score nari.. wa tak tau.. aku raser ade dlm 9-3? mati siak.. kena cukup2 siak.. aku pon kering.. jgn ckp tak dpt skore gol.. nak dekat golpos pon tak sempat.. suar abis.. tapi takpe.. takde hilang duit tak menang duit.. trophy pon takde.. so buat bodo.. minggu depan main lagik.. kAlo itu budAk ade laGi.. mati dier.. aku carik laGi satu badan besar.. defend ngan aku.. sekolahkan sket itu budak.. concentrate kat itu budak.. sanwic kan dier sket.. takcle keras sket.. body check mau lebih.. biar dier tahu takot nak dekat golpos kiter.. ni arr dier keje aku.. asik nak sekolahkan anak orang aje.. muahahaha.. tapi wa tak busok sangat ar.. pakok kaki ni sume tak main arg.. orang kental je buat gitu...

hmmm okey lah.. wa pon nak sambong blajAr aRg.. besok ade eXam.. slamat!

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home