Friday, December 09, 2005

Da Boring

ok ok!

wa have been busy dis wk.. tu pasal tadaks update.. lagipon beraper hari ni, aku takde cerita bodoh nak tulis.. so aku diam2 je lah.. nari pon sebenarnye takde criter bodo nak tulis, tapi pasal tangan da gatal nak blog kan..

so far this week... takde yg special.. routine tiap2 ari cam samer je.. cuma nari je routine ade lain sket.. muahahahaah.. tadi wa ade exam!!

exam tadi.. muahahaahah.. oke oke ah.. knnbccb.. aku blajar peh blajar ingat beraper peh susah.. sekali pla citot.. peh senang ke pe.. exam 44min.. abg 10 mins da berambos dari bilek tu.. muahahaha.. sampai bergelar champion.. yeahh.. champion pon champion.. skali fail.. ahh amek kau, jadi champion of spanner ngan king of skrew.. mcm criter labu labi.. sampai ade tanye biler aku kluar siak.. tak nampak aku kluar..!! MMNG AKU EKSEN NI!! .. TAK PUAS LEY PASANG LAWYER SAMAN AKU!!!!

braper hari ni dlm kelas pon lepak.. budak2 maseh trading video bleu kat hp masing2.. pakkal aku peh henfone takley main video.. tapi aku join jgak dorang .. tgk peh tgk.. skali aku tgk satu nih arh.. muke cam yan ke pe.. oi yan.. ko ade bikin video lucah ape2 tak.. itu prempuan muke cam kau aRg!! tapi aku tgk hidung dier sempurna skit.. so aku not sure arg..

lagi satu lak.. bwk PSP.. wah kaya benor budak2 ni.. aku ni dah lah pantang nampak game.. lagi2 PSP.. style lak tu.. kecik je.. aku pon mula2 tgk je.. dorang main game rally.. hah.. rally? wa pro ni main drift2 sume.. so tgk dorang main.. asik langgar pokok.. sampai enjin berasap.. wa tgk biaser, mulot misti komen.. kutuk saner sini.. so bile wa nak main.. dorang lak standby blakang aku.. satu da sound aku, 'ahh ali.. kau bnyk kutuk kan.. tgk camne kau bwk' .. muahahahah.. silap besar tu dier komen gitu.. aku sampai set record kat PSP dier u..! ahhh.. amek kau.. dulu time arwah ade.. main game racing kereter mmng dier champion.. skg aku da take over!!
yg lagi satu.. umor dah 34.. lecturer tanye.. 'waht is force..' dier pii jawap 'may the force b with u' .. sialan abis..

aniwae, tadi wa exam kat airport.. so parking dier criter gini.. nak masok kena bayar.. so slalu aku masok by the exit.. barricade ade lobang sket.. bole selit.. so cam biaser.. satu kelas mmng park tanak bayar.. so time balik.. sial.. ade POLIS ETOS jaga exit.. sume dah kanchiong siak.. dah stop tgh2 jln tanye2 camne nak cabot ni.. muahahaha.. skali aku nampak itu polis issue summons.. dier tak pandang exit.. tgh concentrate.. ape LAGI.. berdesut cam nak rak.. tak pernah2 seumor hidup aku selit kat barricade peh laju siak.. itu kluar road pon tak check trafik.. teros ilang.. tak sempat tu polis nak amek plate nomber aku.. aku ingat aku sorang lepas.. skali aku toleh blakang.. SIAL pEh buDak2.. satu2 ikoT siAK.. sume lari tak bayar!! muahahaahah.. bankrupt jgak metro parking.. tapi entah ade kamera ke tak eh.. tu yg bikin seram.. takpe.. kalau kena saman pon samer2..

so ni lah keje wa kat kelas.. tgk bleu kat hp orang.. ngan main PSP .. lepak lorh! muahahahaha.. dpt gaji lak tu..!! yahhoooo!!

balasans

dinah
aku mmng nak tunang bulan 3.. tapi lum tahu tahun biler.. lum tahu dgn siape.. muahahahahaahah!!

jun
bole suroh bangla kau blah lArh.. tak takoT! nanti kena gangbang ngan bangla baru tau.. part tu.. kau jgn nangis siak.. aku cfm ketawekan kau..

ena
mmng kiter gay asal.. u have problem with that? keep it that way.. dun make ur problem ours.. and yes.. aku sibok.. sibok giler nye..

wanB
ni lagik satu.. mmng wa bz.. sampai bez pon takde time.. da tak mcm dulu joi..

/end balasans

oke aku da malas nak songeh panjang2 lagi.. dah boring arr.. muahahaha.. dah takde idea, takde motivasi nak tulis benda ni.. kirer dah ape eh.. kirer semangat 2 minit je ar ni.. klw aku tak update.. jgn bising lar.. tunggu je.. klw nak pi update blog sendirik.. ignat aku ape.. circus penghibur hati ke pe..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home