Friday, January 13, 2006

Return of The Prodigal Son

ok ok!

sori geng tk dpt update blog.. wa bz buat masa kini.. bz ngan keje, bz ngan hidup, bz ngan perkara that matters.. tapi wa tk bz ngan gf oke jun..u tahu u tetap cinta pertama i kan.. and u.. i kan tkde nombol tepon u.. camne i nk kol? hantar msg pakai burong merpati? burong akuyg terbang nanti kot..

criter pasal gantry, hahahaha.. wa da dpt surat dari LTA.. so tk kena saman after all.. dier suruh 'bring in your IU and cashcard for a check..' wa cakap sama lu.. pii buto sama dier.. da saman wa $350 mau buat baek keppe.. lek suar bilang dier!! wahahhaahahah... yahooooo!! tadi pagi aku tembus lagi.. pi mampos!! aku bnyk duit! byk harta.. arwah moyang aku ade tanah.. tanah pusaka.. aku pon ade ta... tayik!

these past wk.. oke oke.. 6th - 8th.. ade chalet.. organised by TT29.11Avionics.. hahaha..kelas aku peh budak2.. amat rileks.. semua main PS2 atau laptop si hamzAh... duk lepak2 je.. just to relax.. makanan pong bnyk.. ingat tak trn.. skali saterde night bdak2 pong sume trn.. WoW.. happening! last day ade berenang2.. challen pungut 20sen dari bawah pool.. tercungap-cungap siak satu2..

balek pon hujan.. all teh waayy..

aku pong skg kat rumah arwah.. ambil kesempatan utk blog .. kai laptop budak pendek.. syima ngan wan tgh khusyuk tgk criter Red Dragon.. aku tgh khusyuk typing away kt laptop haram nih.. kiter pon baru habis berdebat..

topik hangat nari, syima komplen.. lelaki slalu nk tgk perempuan lawa je.. ini balasannya..

lelaki...

nak tgk.. perempuan cantik..
nak sontot.. perempuan seksi..
nak kenalan.. perempuan manis..
nak kahwin.. perempuan beragama..

hahaha..so cantik ke seksi ke manis ke.. tu sume bley kena tarik.. besok lusa lu berlanggar ngan motorcar ke, kena campak acid ke.. tu sume boley hilang.. yg beragama.. kekal buat selama.. oke? tu je wa nk sampaikan..

so biler dier dgr itu last line.. teros terdiam skejap pe.. hahahahaa.. amek kau.. mau berbicara sama abg yaa? maner bley beb.. antara bakat tersembunyik aku ialah.. mulut laser.. mcm laser dari movie star wars.. piung piung piung..desshhh dezzhhh..teRBaaaBoH!!

today for the first time in 1wk.. aku pergi kerje, balek kerje road kering.. fuuh syiok!!! sedap siYek ati bwk road kering.. tk takot skid, boley speed.. aisey..these past week.. hari2 balek keje hujan.. isk.. nasib tk jatuh sakit..

ok lah.. tu je.. nanti kalo ade masa.. wa sambong.. ngan gambr2 kat chalet.. dan video aku kena bungkus time tido.. musibot peh budak2..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home