Saturday, January 14, 2006

Surprise!

ok ok!

nari bnyk plan tergendala daaa.. ni sume afah peh pasal daaa.. pagi2 sua tlng dier atur kan meja dan kerusi utk majlis persandingan abg dier tu.. tapi takpe members peh pasal.. so di sini .. tahniah je kpd abg nye si afah..

aku suruh dier kejut aku pagi, jadi aku tk bangun lambat.. tapi at last aku bangun sendirik, cos alasan dier, tanak dengar suara sek aku yg baru bangon tido.. tapi kamon Fah.. wa bangon suara fresh.. tak caya leh try.. org slalu tk tau aku baru bgn tido...

so kul 8 pagi, wanB pon ketuk pintu rumah aku.. membawa ikan merah sekarton.. benda baek!!! setelah itu, kami memproceed utk ke block arafah utk memnemui nya dan juga anak sulung nya iaitu ikhsan al dunduns..

den pi kedai kopi dier blanjer kiter mkn.. sume lantak prata kosong dua bijik.. dah gitu.. terus buat keje..gedebak gedebuk sume.. at last ard 12+ kita habis kerje sume.. proceeded to rumah dier utk mkn tengah hari.. fuuuuhhh.. syiok!!! masakan syiok! syiok!!..

yg kekek ne abg nye arafah telah pakai inai kat tangan.. lepas tu makan tulang.. dah gitu, time cuci tgn dier gosok mcm nak rak.. lagi bley tanyer asal ini tulang takley hilang.. bwahahhaahhaa... padehal tu inai siak.. wAaa braDer.. takkan besok nk kahwin nari stress sapeh terluper perkara perkara sebegini..

dah kenyang perot.. teros aku ngan wan pon blah dari saner balek rumah utk rehat pasal mlm ade plan besar lagik!..

skg dah mlm pong, aku pong kt rumah arwah.. plan besar nari ialah.. jengjengjeng.. surprise berfdey party utk kak zAi!.. hahahaha.. janji nye kul 9.15... dah planning ngan tunang kak zAi sume.. tapi skg da 9.49pm.. masey tk muncul2.. kang kiter yg kena surprise nanti.. apeedaaaa... pizza da siap.. kek da siap.. org da siap.. ini berfdae gerL peh lembab...

KAK ZAI PELEMBAB!!!!

tadi pong baru abis fight Winning 11 dgn wanB, semlm dier terajang aku dua game.. aku kalah.. nari fight balek ngan diEr.. aku memang suMe..!! hahaha.. wa boloT!!!! dah blajar mcm2 trick..!! yiPPeee!!

fuuuhh skg.. masa tlah tibA!! 9.53.. kak zai tgh naik lif.. cue dari tunang dier.. rumah kt luar sume da gelap.. wa lak sibok blog.. hahahahaahh.. suar!!

9.54..! yAAaa!! suDah disurprise kan... tepekik pekau anak daRA tu nampak kiTer suMe ! woooh hooooo!!!.. hasil planning si amoy.. semangat surprise siYYek!!

ok sukses! sukses!!

ok setakat ini saja, saya mohammad ali al dunduns, dan ini cerita saya..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home