Monday, April 03, 2006

Kutuk Mengutuk

aye aye!

hmm.. k geng. ini post, post mengutuk.. siape nak join sila join. target aku mlm ni, budak budak bwh umor. taht means..17 n below.. kes belom pass beli rokok.. woooo hoooo! kes masey skolah. kes mintak duit skola tiap2 pagi. kes maseh pakai hi card. hmm biase, tak mampu utk bayar bil bulanan. *no syima, aku tak bual sal kao. jadi jgn teraser. walaupon kau tetap dlm kategori, BWH umor. dan bWh height. hahahaha..

wa ada baca ini blog arg. kes budak2 bawah umor jgak..wa takmo sebot nama. budak2 ni hati senang repot. kang dier trauma nanti.. ada kasi sikit itu orang puteh panggil publik displey of affection. so dorang ade kena sound siket.. tak trimer.. members dorang lak, blog mengutuk pasal orang yg sound dorang.. hmmm.

lain kali, bukak baju bogel teros, main depan2.. aku pon leh amek video kai hanphone aku kan? hmm.. seperti mane aku pernah dgr quote dari wanb..

quote - "sedangkan sluardalam ngan coli mak bapak maseh belikan.. "

hahahaha.. quote yg amat power.. yeah.. sedangkan masey gitu.. ade hati nak mcm2.. tapi skg memang arg.. bnyk sangat ar eh.. kadang2.. wa pon tergerak.. nak 'sekolahkan' sikit budak2 ni.. tapi dorang bawah umor.. nanti kang aku yg masok hotel besi kena rotan! wooooo hooooo!!

ayyy.. maseh muda.. nak step da matured.. nanti dah tua, baru tau. makin hari makin tua, sampai anak orang panggil aku pakcik.. pisaang tol.. tak trimer! tak trimer!!!

hmm.. satu ari kiter kena naik train arg eh.. kutuk2 budak ni.. hmm.. dah lama tak carik pasal. mcm bes pulak fikirkan pasal ni.

hmm.. acam lak aku leh kaypoh pasal benda ni eh.. hmm.. nampak sah dah tua.. da nyanyok, da nak mampos.. takleh salahkan.. satu2 dah pergi kan.. aku tgh tunggu time je, tunggu time.. ntah besok ke.. mlm ni ke.. lusa ke.. takleh tahu kan.. kan?

hmm.. jgn lupa doakan aku lebey2.. aku ni bley tahan jgak bnyk dosa.. yg mane aku sakat tu.. amponkan lah aku.. klw tak.. AKU PON TANAK AMPONKAN kao balek.. acam.. kira trade ar ni. u forgive mi, i forgive mi. i love u. u love me, u kentot i lari.. klw i kentut, u bau ok? acam?

ini lah yg dinamakan cinta.. berjln pimpin tangan, rupa seakan, senyom tertawan, makan sepinggan, minum secawan, dan tidak lupa.. klw betul2 lurbp, BERAK SEJAMBAN!

yipppeeee! hmm.. bley tahan menonsense jgak post aku ni ari eh..

geng, pagi tadi wa ngan along n sedarenye lan, telah rounding soongai kadot ngan kranji. carik scrapyard. dah jumpe satu. tapi tadi tutop.

jumpa satu kedai ni lak. pandangan pertama mcm power. mcm kes ah lim jgak. benda2 leh tahan murah. dier lagi offer klw nak cuci motor, bole cuci kat kedai dier. tapi kiter cuci sendirik. tempat je kiter pakai dier punye. hmmm.. paddock pro ke ni? hmm..

kes kedai terselit nye kat hujung2.. tapi so far cam power. wa suar testing harga, suroh dier carikkan tayar m-1 aku. tunggu dier kolling ngan harga. klw dier kasi harga power, ternyata tu jadi kedai feveret baru.

operation hours - until 9pm on weekdays. weekends n sundays pon bukak, until 6. tak poweer tuh? susah wye carik kedai motor bukak on sunday kat sg ni.. setakat dpt jumpa kedai bukak sunday dah kirer mcm jumper lombong berlian lu tau. yg lain sume ibaratkan lombong taik! korek2 kluar taik.. tak guna!

pasal kes skrapyard. tak sabar mau try nasib. tadi kwn along kate, dier dpt gantong KONI .. 10 ketiks wye. wooooohh.. benda beratos dier dpt 10.. power lah deyyy!!

klw AKU pegi.. hmm.. aku raser aku beli 2-3 motor buat spare part.. hmm.. ikot timbang pe.. ini baru bley step KL Menjerit 1 kan..

"..bang, jual motor eh..? sekilo beraper..?"

fuuuhhyooooh... stiim siak pikirkan benda2 gini. terpancut pancut siak.. woooo.. sume duit! duit! duit!

govt kasi mcm gitu, aku belanje mcm gitu.. nak save? gi mampos.. besok2 boleh. simpan pon bukannye bley bwk masok kubor.

ckp pasal kubor.. aku ade stori siket kan..

biler kita mati, ibaratkan ade tiga macam kawan yg ikot kita..

kawan pertama, dier cuma belikan keranda, ngan plot kubor. tak lebih dari tu.
kawan kedua, dier ikot kita, usung jenazah sampai kubor, bacakan doa sikit2, nangis sikit, lepas tu dorang balik.
kawan ketiga pulak, yg kita nak, dorang yg ikot kita masok kubor.

siape ni tiga ekor..? hmm.. no 1, harta kita. setakat bley belikan plot kubor je. no 2, kluarga dan rakan2.. dorang bley ikot sampai kubur je. tapi tak akan ikot masok. yg no 3 pulak.. amalan kita.. yg akan ikot kita masok kubor..

gitu lah adek2 stori dier.. so moral of the stori..

ade harta lebih2 pon tak guna kan.. kan? kasi aku sudahlah duit korang tu sume.. waHahahaha..

panjang lak aku nari stori.. dari kutuk YP sampai ke kubor..

k ah.. dah cukop melalut ar.. selamat..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home