Tuesday, April 04, 2006

Aku Tak Tido

aye aye!

wa klw ini hari suar tak tido dlm kelas.. acam tu? tak pernah2.. guru mengajar aku mata terbeliak. dah pakse diri tido pon tkleh. dahbis lekture baru leh tangkap lentok.. suar abis. ape kena ntah ngan system aku. lain mcm aje.. sape suah inject obat dlm aku pong aku tk tau ar..

pelik tapi benar. aku tak tido dlm kelas nari.

tgk keadaan, cuacer dah start main2 hujan lagik. dah rabak ni mcm. klw balek asik hujan aje pong danger jgak. tayar aku dah slick dah blakang. itu ari dah gelek2 kat highway. aku peh jantong pon dah gelek2.. suar.. seramm..

yg lagi rabak.. dari last wk tk dpt pi kubz pasal ujan. ingat nari oke, skali dier sudah turun jam 4 lebey kan.. skalik hp pon bunyik.. si afah dah kasi warning LCK pon berderai.. ape lagi.. hampeh lagi.. balek pon tergendala sket.. tunggu ujan reda.. tapi taksal.. cos.. huuujaaaaann yg turuuuuun, bagaikan, mutiaraaaa..

nari lak, kita tadi kena HALAU dari classroom.. pasal ade orang2 tua nak amek exam CAAS. hmm.. ape lagi.. riot ar kat pantry.. sampai makcik cleaner pon jadi sasaran utk kiter mengusik kan.. kan?

balasans

yan
oi. kau. yg slalu cubit aku dlm kelas time prembri skul. kau ape angin tiba2 tanye kabar aku? aku sedang menghadapi tekanan jiwa dol. tapi selain dari tu, ok. ohh ye.. cuma duit klw kau nak derma kat aku, sangat2 di alu alu kan.

kau lak pe kabar. lu peh trip pe criter? biler?

afah
no comment lah fah. aku pon tak tau nak cakap ape. dier dah jumpe members baru kot? main xbox360 kot.. ntah2, dier ngan arwah zul ngan lek bawah blok main gitar.. tu pasal tk jelma dlm mimpi.. dah bes fren kot tu dua..? takley cakap jugak.. hmm.. aku tahu merepek, tapi at least ini senario, happy pe.. kan?

kau tunggu je lah masa kau. mane tahu akan datang ke. coming soon ke. kan?

karim prata
u bitch. of course i can write long entries. like the 'hingus' u noe, ermm.. english say runny nose.. eh fuck lah..lu paham melayu pe.. cibai.. once u pop, u cant stop. flow n flow n flow.. so i just write n write n write..

/end balasans

dah ngantok.. bye

salams

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home