Wednesday, April 05, 2006

Aku Fakir, bukan Fucker

aye aye!

futbol! futbol!

had a game aft werk wip my colligs kat court street soccer.. walaopon baru abis ujan dan maseh basah.. satu2 semangat.. court lak tepi road. walaopon ade pagar tinggi keliling itu court.. satu2 rembat bola ikot nafsu.. aku lost count brape bnyk kali bola pegi kat road.

kena lenyek ngan kerete aku raser ade 3 ke 4 kali.. tapi tk meletop. bola baik geng! dah kena bacer2 arr tu bola. tu dah satu hal.. yg dah nak kena langgar ngan kereta time retrieve bola lain.. hmm.. umor je dah 25. seberang jln mcm lembu. main sebat je takde toleh kiri kanan. klw ape2 jadi, siape nak jaga matair dier..? akuuuu jugakk..

dan... sluar aku koyak. aku bikin split step van damne. nak block bola peh pasal.. biaserlah aku, main bola mesti bukak kuntao.. aku memang boley split, biaser lah.. aku kan ade 3 black belt. hahahah.. korang tak tau kan.. hmm.. sumpah.. aku tak main2, tak bohong.. aku ade 3 black belt.. dari Giordano, YSL ngan SIA nyer.. heheh.

anyway, balek ke stori. aku buat split nak block bola.. dah split dah.. nasib sarong tak koyak, klw tak buah aku dah mcm goli rolling kat lantai. sekali aku dah bangon kan.. kwn2 aku sume dah ketawa2 arg kekekkan aku.. aku ingat ape.. tapi time aku bangon pon raser dingin semacam kat groin area.. lalu satu orang pon pekek..

'ALI!!!! SLuAr kAo koYaK!! hahahahaha...'

aku pon tgk kebawah.. lalu join dorang ketawer. siol. besar siol koyak. kepala budak boleh go thru arrr siYek.. panjang lebar nyer.. dari depan sampai blakang.. siol.. tededah kawasan private property ku.. iskkk.. MALUUUUnyeeee akuuuu!! lagi ade dua chix main badminton kat court seblah.. suar abesss..

wooo hoooo..

dah gitu takpe.. aku pon selamber je continue main, walaupon ade raser lain semacam. lari pon laju siket.. biaser ar.. air inlet dah besar sikit. angin masok lebih. 'enjin' aku cool down laju siket.. hahah.. sekali dah gitu.. lagi satu hal lak.. aku raser ni kali mcm kasot kanan aku longgar je semacam..

pehal plak ni.. aku pon stop check kasot ar.. ingatkan tali kasot terbukak ke pe.. pada pandang pertama, mmng nampak cam tali kasot.. skali time aku pegang tali kasot nak ikat.. siol.. itu benda dah putus lah siol.. tali kasot lak putos.. putos kat tengah2 lak tu.. kiwaaak... ganas sangat ke aku..?

tapi aku raser itu benda dah reput ar.. biaser.. fakir.. kasut dah bertahon.. tak mampu blik baru kan.. skg dah tahon 06. itu kasot aku raser tahon 03 aku blik. kat taiwan. at last riwayat dier dah nak over..

so dah gitu.. main sampaeh 7+.. aku pon dah penat.. balek.. dgn cuaca yg dingin pasal baru abis ujan.. ngan keadaan basah berpeluh.. ngan sluar koyak ku mendedahkan sluardlm ku, ngan kasot kanan longgar.. aku pon menunggang pulang.

kat highway, aku nampak ini cix naik skooter ar.. bley tahan HOT. otak aku dah pikir bukan2.. iye lah.. dier skuter, aku super4. dah buat taik aku lari bukannye dier bley kejar kan.. ingatkan nak pii seblah 'flash' sikit kat dier. easy access pe. lobang koyak besar.. tinggal nak tarek kluar je.. hahahahah.. tapi takot tu budak trauma berlanggar ngan tiang lampu atau lori ke ape kan.. jadi aku kengsel plan kotor aku tu..

sampai rumah je, segala-galanyer dah kecut. suar. sejuk beb.. lagi basah lak tu. wa cabar lu bawak motor kasi lobang kat sluar. lu try. klw sarong lu maseh bley kembong, wa kemam ar oke! sarong ngan buah2 sekali!

kay tu criter tadi. ni lak criter semlm. pasal kwn aku yg ade mulot amat celupah.

time balek, hujan lebat. so dah sarong raincoat sume.. aku ngan kwn aku dah seblah2 nak move off. lalu dier pon tgk aku, dan berkata..

'k ah.. selamat ah li.. see u..'

ok part dier kata 'see u..', aku ingat dier nak cakap 'see u tomoro' ke ape.. skali ini anak.. si mulot celupah ni.. cakap..

'k ah.. selamat ah li.. see u under the lorry..'

celaka peh budak. dah lah hujan, road basah. tayar dah licin. kang betul2 terjumpa bwh lori baru tau.

hmm.. k tu je luahan aku utk masa kini. slmt.

salaams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home