Sunday, April 09, 2006

Rascals Day Out

aye aye!

semlm yg hangat! boys night out arg! ade adventure adventure.. ada part kenang kisah silam, ada part kutuk2.. ada part the unexpected.. yg gerek.. semlm rasa macam aku takde kisah dlm dunia, takde responsibilities.. juz like ol' times aye! juz like the times when he was around..

moto GP
first up.. pii rumah bart.. tgk GP.. bley tashan gerek jgak larr.. tapi part gerek.. fuuuhh.. masakan mother bart.. power to teh kedegak! dah mcm zaman dulu2 time skolah.. lepak rumah members.. makan rumah members.. rumah members buat macam rumah sendirik.. mak members dah buat cam mak sendirik.. ADIK members buat cam BINI sendirik.. HAHAHAHH..

bez aka al-azhar
den off to bez! dah berzaman gak ilang dari sana. maklom, satu2 bz ngan keje, satu2 dah kahwin.. kat bez buat taik.. cui anak dara orang, kacau anak dara orang, amek gambar anak dara orang, pakei handphone.. cui mak orang.. tsk tsk..

ke seberang
den berjanji pi jb.. tapi janji kul 12.. hahah.. janji melayu.. FIKO peh pasal! pelembab nak mampos! orang kata kul 12, dier dgr 12.45. ade ade aje.. dah tuh takpe.. nak tompang aku aje.. tanak bwk moto sendirik.. cilakak.. so aku pong lembab arg.. kena tunggu dier.. alasan ni sume, padehal aku pon mcm malas2 nak kluar cepat.. jadi salahkan fiko! woo hoo..

kisah 2-lejang
wanb n lan masok dulu.. pasal mau projek moto masing2.. hmmm.. 2-strokers.. ape lagi nak dikata. port sane, port sini, potong sane, potong sini, tukar tu, tukar ni, setting sane, setting sini. at last, menang bising je.. cibai..

so jumpa dorang kat kedai motor, teringat zaman kiter sume baru pass. zaman semangat bikin motor. hahahahahah.. kita sial. ramai2 gi kedai motor, enam tujuh bijik.. kasi kedai harapan. at last masok tanyer harga teros balek. hahahahah.. yg ade.. dtng enam tujuh bijik mcm yeye nak bikin tu nak bikin ni. at last satu je bikin yg lain belet2 barang kat kedai sibok tanye tu tanye ni. buat nye tidak.. aku paling sial. pegi kedai motor. tinggalkan motor nak bikin. dah gitu takpe.. lagi bley pinjam motor kedai. merayap pakai rx-k takde 2T. fuuuhh..

LC cabot ku
tapi ni sume zaman dulu ye.. zaman p-plate. zaman LC kia wa. gantong jack kuntao, kepala ferring tinggi.. fuuhh.. motor 125 kai piston 135. isk isk isk.. motor legend wye.. preetttt sane, pretttt sini.. at last piston jam, sckrap. members nak beli, aku basterd, tanak jual. gi scrap. sial aku. aku rindu sama tu motor lah.. very the tempestuous u noe..

maybe in the future. kembali ke asal usul. lc 125 again, then maybe whu noes.. rd-tong 350.

anyway, kat kedai motor sampai 3.45 pagi. mane tak, satu2 block dah turunkan.. jgn harap nak balek siang.. so da bikin2.. kluar jb kul 4.30. sini aku nk kutuk orang jb arg. buto arg! peh bodo siak. jln mcam road mak bapak dorang siol. tgh2 dunia siak jln. nak cakap mabok, tak mabok. so tinggal 1 choice je. tak pakai akal. bodo!

sampeh gwek kasi bunyik pipe sket.. hah kao. tekezot lompat ke tepi.. padan muker.. aku step je muker fierce tgk kat dier.. dah lepas kekek macam nak mampos..

breakdown
anyway, kat highway.. lagi satu hal.. ngan bawak2.. tiba muker wanb kanciong.. perah2 motor tak respong.. so tiu tiu tiu.. signal kiri masok shoulder. dangz.. motor mati tgh2 highway kul 4.45 pagi. kiter step mekanik tepi highway. bukak plug lah.. gosok sana lap sini. sumenye tak jln.. try push start. tak jln. at last tendang. wan naik motor lan. fiko naik motor wan. lan tompang aku. wan tendang, fiko control, aku kat blakang ngan blinker. iye lah.. ape2 lori redas aku ngan lan terselit dulu.. hahahahah.. tapi Alhamdullillah tak. sampai carpark ngan slamat.

dah fikiran.. dah blur. so rilek, blik coke, blik kacang. lek kat carpart. 5.15 pagi, kutuk2 each other. kenangkan zaman dulu. at last hujan. aku ngan fiko malas nak balek hujan2. naik rumah wanb. buat mcm rumah sendirik.. aku teros melayang. fiko tgk band of bros.

cukop time. aku tgk jam dah kul 2.45. fuuuuhhh.. bangon je lapar.. so tanpa berlengah, balek rumah lah.. ni balek rumah pon tak mandi.. ngan muker kopet.. ade hati kacau anak dara kat bustop.. siol betol arg... budak tu dah lah manis, seri mewangi bagai disiram selautan kasturi. kena kacau ngan abang kopet. hahahahah.. tak style betol..

ini minggu wa dah tak main bola ngan budak keje. so petang ni lepaskan geram!

salaams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home